Welcome to Zaraa's blog | Dashboard | +Follow
I'M THE ZARA
Bonjour!



Welcome to my Blog , Be nice here . Thank You !


Travel this

Story About


Tagboard


Credits Section


Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
Image by ??
i'm back
Sunday, April 22, 2012 | 7:24 AM | 0 Love
hello , byk citer aku na citer at korg sepanjangg aku at hostel selama 3 minggu babe ! gilaa kauu ! aku punn da gilaa dok sane , apetahh lg korg kann ? hm , ohke pada 14 april yg lepass hostel aku ad wt PESTA PERMAINAN TRADISIONAL . aku dilantikk menjadi urussetiaa yg setiaa sgt menguruss . sebaliknyaa aku yg ta teruruss dlm menguruskan permainan tuhh . aku digandinggkan dengan irfan zakaria . hm , bolehh lha dgn dy tuhh , aku jge galahh panjangg . mmbe2 aku semuaa ckp aku ta wt keje . hello . asalkan aku wt keje walaupunn sikett . takde lha aku mengangkangg jehh . sabar jeh mse dorg ckp mcm tuhh . irfan yg smgt na jge sgt . mmg lha korg nmpk dy yg wt keje . bengongg lha . and very imposibble to believe dorm fatimahh juaraa you knoww . ohh tidakk ku sangkaa itu berlaku . to nvrmind . ohke , neh citer pasal org laen pulakk .

ohke , neh citer yg amat merimasskan , menggelikan dan mentraumakan org yg ta biasee mcm aku neh .
pada suatu hari , aku ngn dianah g bilik boss . na beli roti sbb lapar gilee . pada mulanyaa , aku tana masuk punn , disebabkan aku terlalu lapar . aku terpaksaa lha masuk na beli roti , tbe2 org yg tidak dikehendaki masuk iaitu org yg merimasskan kehidupan aku . maklumlah tuhh bilekk mak dy . tbe2 aku an bayar , dy bg balance , suddenly . dy ckp SARANGAHAE . i shockk , and i feel very annoyingg . then i said "ap kau merepek neh " mmg sejakk dari tuhh . aku traumaa ngn mamat tuhh . kau tahu ta . aku ta biasee ngn bnde2 tuhh semuaa . dy pkey aku sukee lha dy ckp mcm tuhh ? kepalaa kauu ! na jehh aku tumbuk2 mukee dy . stop it lha kcauu hidup aku at hostel tuhh . kauu puncaa hidup org hancurr at hostel tuhh . kau rosakkan semuanyaa . and its warningg fir youhh . jangan kcau hidup aku lg ! tgokk muke kau punn aku tana !

neh citer laen pulakk , tadikan , aku dapat kawann . namaa dy kann CHE ! hehe no che engkuu lha , che apntahh name dy . bestt lha jugakk kawan ngn dy tadi . bermulaa di fesbukk ! ta salahh na tambahh kawann kann ? dy maen ragbi. ta serikk dgn tangan patahh , maen gak dy tuhh . ye lhaa dy kann hebatt konon !
act , mmg hebatt . ragbi sekolahh aku , ramai yg kedingkeding . aku punn ta paham acano bolehh menangg . mybe usaha dorg kuat . tenaga batin dorg kuat . wait ! jgn pkey bnde laenn okayy ? kelass dy dokat yo dgn kelass aku . hehe . aku stalker dy babe ! haha . mano ado .

the last thingg i want said , if u have a dream that very imposibble to get that dream . close your eyess and pray to ALLAH , never forget , that u must get that dream by yourself with your pray to Allah .
NEVER FORGET TO PRAYY !


Older Post | Newer Post