Welcome to Zaraa's blog | Dashboard | +Follow
I'M THE ZARA
Bonjour!



Welcome to my Blog , Be nice here . Thank You !


Travel this

Story About


Tagboard


Credits Section


Template By MiraaLaLa
Inspiration By Lettha
Image by ??
kami bestprengg !
Friday, March 30, 2012 | 3:29 AM | 0 Love
 
ohke , assalamualaikum ! aku na citer . kami bestprengg po ebaa ! bermulaa dari aku lha kann , aku ta kesahh sp na rapat ngn aku , janji dy ta sakedkan hati aku , paham aku . ta lupaa aku . nasihat aku lau aku wt silapp . ohke thts my syaratt yoww . aku ske carikk mmbe yg sekepalaa ngn aku . tana lha yg ta sekepalaa , mmg ta syiokk lha gituhh . boringg ! ohke . mcm kami
                                                                    


ini diaaa , dianahh ariff . dy sekepalaa lha gak ngn aku . dy prep ngn aku . dy mkn ngn aku . byk mse aku ngn dy . lepakk punn ngn dy , dy neh kdg2 ngekngong pun ad , mcm aku lha jugakk kann , mmg best lha lepakk ngn dy , dy sukee mcm ckp lepass tauu . so , kdg2 aku da biasaa , takde lha aku terasaa sgt ngn dy . sbb da biase dga dy bebeel . dy paling bnci org yg agak selekehh , kotor dan annoyingg . so ,kdg2 aku punn same ngn dy , thts why lha . aku takesahh dy na mara keh ap . sbb da bnde yg dy taksukee kann , mn bolehh halangg bnde tuhh , sukahati dy lha . aku punn takesahh . ohke next personn

ohke , neh buncedd ! ehh no lha . dy nehh nas zahidahh . dy bestprengg aku gakk . selalu lau kami takde plan if ptg tuhh takde tusyen kami g ps . sambel mnggu org yg ta dikehendaki dtg , tp dalam hati merontaa rontaa na surohh org tuhh dtg . aku g ps ad niatt laen actually , ohke blushingg ! dy nehh , suke bnde yg agak simple . dy neh selalu lambat ! if aku ngn dianahh da kejutt dy surohh g makan . tdo balekk . mmg susahh gle na kejutt dy kdg2 , ad mase2 tertntu jeh dy bgon awal , kdg2 aku bgon 5.45 pagi , dy da ad at bilek air da , kdg2 aku terpikeyy gak dy neh buang tebiat kehh . sbb selalu tgokk dy lambat kann , bestt gak lha mmbe ngn dy . kami selambaa !


                       THIS IS MY HAPPY ENDINGG WITH MY BESTPRENGG PO EBAA .


Older Post | Newer Post